denuncia spamming

pepsico.it info a PEPSICO.IT
Dom 26 Mar 2000 14:43:58 CEST

da due giorni sto ricevendo nella casella luisa a guerra-gregorj.it
pi di 1200 messaggi il contenuto  riportato di seguito:

Il mittente  il motore di ricerca http://www.iwisearch.com/  cui ho registrato www.guerra-gregorj.it
da outlook ho impostato dei filtri anti spamming  ma i messaggi vengono comunque
ricevuti dal vostro server e intasano l'area disponibile. Ora il mio provider www.euroweb97.com  mi semplicemente di cambiare e-mail e attualmente la e-mail luisa a guerra-gregorj.it risulta sconnessa !!!!
il mio cliente luisa Gregorj, non pu cambiare il nome di e-mail per evidenti motivi di immagine e economici
es. deplian ...
Esiste in italia un ente preposto per denunciare lo spamming.....

gli interessati sono stati avvisati ma al momento nulla dicono...
cordiali saluti
Andrea

**** Command 'confirmation' not recognized.
**** No valid commands found.
**** Commands must be in message BODY, not in HEADER.

**** Help for iwilist-request a grea.it:

Introduction to the List Manager
  The interface is similar to Brent Chapman's "Majordomo".

How to Access the List Manager
------------------------------
  You can interact with the List Manager by sending commands in the body of
  an E-mail message addressed to "iwilist-request a grea.it".

    (Important Note:  Commands in the "Subject:" line are NOT processed.)

Available List Manager Commands

    (Note:  In the descriptions below items contained in []'s are optional.
             When providing the item, do not include the []'s around it.)

    subscribe <list> [<address>]
        Subscribe yourself (or <address> if specified) to the named <list>.

    unsubscribe <list> [<address>]
        Unsubscribe yourself (or <address> if specified) from the named <list>.

    which
        Find out which lists you are on.

    who <list>
        Find out who is on the named <list>.

    info <list>
        Retrieve the general introductory information for the named <list>.

    lists
        Show the lists served by this List Manager server.

    help
        Retrieve this message.

    end
        Stop processing commands (useful if your mailer adds a signature).

COMMERCIO ELETTRONICO
 Andrea David
Dottore Tributarista, consulente informatico
Studio: Via Monte S. Michele n.25/B
Mestre -Ve
Internet: www.venice2.it/david