efkarliyim.com sizi cagiriyor

Efkarliyim admin a EFKARLIYIM.COM
Ven 17 Ago 2001 14:06:55 CEST

--efkarliyim.com-- size haftanin mesajini sunar. --deliveren:annesi.-- Biz 5 aydir cikiyoruz tam evlenmeyi dusunuyorduk ama annesi istemiyor. Sebebi ise oglunun memur bir bayanla evlendirmek istemesi. Ve bende memur olmadigima gore beni istemiyor. Annesinden nefret ediyorum. Erkek arkadasimda cok kararsiz ne yapmaliyim.  -- http://www.efkarliyim.com --   Hüzünlendiniz, efkar basti, kendinizi yalniz hissediyorsunuz.    -- http://www.efkarliyim.com --    efkarinizi dagitabileceginiz, dertlerinizi paylasabileceginiz tek site.    Unutmayin yalniz degilsiniz.    Dokun icinizi, rahatlasin.     -- http://www.efkarliyim.com --     efkarinizi paylasmak icin hizmetinizde.