SiMDi GELECEGiNiZE YATIRIM YAPMANIN TAM ZAMANI...

KARYA GRUP personaldatasystems a YAHOO.COM
Mar 29 Maggio 2001 15:07:26 CEST

Globalleşmenin iyice hızlandığı bir süreçten geçiyoruz. Kıtaların ve
ülkelerin sınırlarının kalktığı bir süreç bu. Yurtdışında iş ve eğitim
imkanları, yabancı şirketlerde çok iyi iş olanakları, yabancı yayınlar, bir
adım mesafede değişik kültürler ve teknoloji...

Uluslararası bir şirkete iş başvurusunda bulunurken, yurtdışında iş veya
eğitim olanaklarını araştırırken, yabancı bir kanalı izlemek istediğimizde
ya da yabancı bir web sitesini gezmek isterken. Kendi kendimize sormamız
gerekiyor, globalleşen dünyanın neresindeyiz diye.
Ve önümüze hep aynı engel çıkıyor:Yabancı dil eksikliğimiz!

Şimdi bu eksikliği giderebilmek için önünüzde çok önemli bir fırsat var.
Karya Grup şirketleri olan Karya Yabancı Diller Merkezi ve Karya Yurtdışı
Eğitim, bu yaz yabancı dil sorununuzu en ekonomik şekilde giderebileceğiniz
bir kampanya düzenliyorlar.

Bu yaz, dünyanın 12 ülkesinde, 66 dil okulunda İngilizce'den İspanyolca'ya
altı yabancı dilden istediğinizi öğrenebilirsiniz. Amerika'dan
İngiltere'ye, Avusturalya'dan Almanya'ya İtalya'dan Fransa'ya özenle
seçilmiş, hepsi konusunda uzman dil okullarında ve en önemlisi çok ekonomik
şartlarla. Nasıl mı ?
Okulların liste fiyatları üzerinden % 5 indirim alarak ve üstelik hiçbir
danışmanlık ücreti ödemeden. Ayrıca dilerseniz tüm kredi kartları
seçeneklerini kullanarak.

Tek yapacağınız, 1 Haziran ve 30 Eylül tarihleri arasında ister
www.karya.com.tr adresinden, ister 0.216.418 10 70 nolu telefondan Karya
Yurtdışı Eğitim'e başvurmak.

Okullar ile yazışmalar, vize ve bilet organizasyonu, konaklama
alternatiflerinin değerlendirilmesi, siz eğitim alırken akademik
gelişiminizin izlenmesi ve raporlanması ve tüm idari organizasyon. Hepsi
bizim işimiz. Size sadece başvurmak kalıyor.

Ya da bu yaz işinizden veya ailenizden ayrılmanız mümkün değil ama siz bir
yandan yabancı dil sorununuzu en kısa sürede çözmek istiyorsunuz.

Yapmanız gereken, Karya Yabancı Diller Merkezi'ne gelmek. Moda koyunun
kıyısında, sakin ve şehrin gürültüsünden uzak bir ortamda tamamı yabancı ve
diplomalı, deneyimli öğretmenlerle altı yabancı dilden istediğinizi
öğrenebiliyorsunuz. Üstelik Karya'nın uluslararası kabul görmüş kalite
standartlarında. (EAQUALS - European Association of Quality Language
Services)

Özellikle İngilizce ile yeni tanışıyorsanız, 4 Haziran'da başlayıp yaklaşık
2,5 ay sürecek Yoğun Yaz Programı'na kayıt oluyorsunuz. İster haftada beş
gün sabahları ister haftada üç gün akşamları eğitim alıyorsunuz. Standart
ücretler üzerinden % 20 indirim ile. 2,5 aylık eğitimin bedelini üstelik 4
ayda ödüyorsunuz. Bunun için www.karya.com.tr adresinden ya da
0216 349 98 49 nolu telefondan Karya Yabancı Diller Merkezi ile temasa
geçebiliyorsunuz.

Unutmayın, Karya'ya başvurduğunuzda bir yandan yabancı dil sorununuzu
çözüyorsunuz bir yandan kendinize ve geleceğinize yatırım yapıyorsunuz.
Üstelik çok uygun ekonomik koşullarda. Bu fırsatı kaçırmayın!