MASRAFSIZ, ETKiLi, KALiTELi, REKLAM VE TANITIM iMKANI !...

World E-Mail Bank advert a NETPA-TR.NET
Mer 3 Lug 2002 07:21:11 CEST

Sayin Internet Kullanicisi,

E-Mail Adres rehberlerimiz guncellenmistir. Yeni guncellemeye gore,

5 Milyon yerli, 400 Milyon yabanci Internet kullanicisina "bir anda" ulasabilir;
reklam, tanitim, duyuru, ilan ve kampanyalarinizi gonderebilirsiniz.

Konu hakkinda tum detayli bilgiler su adreste yayinlanmaktadir:
http://www.netpa-tr.net/mailing.htm

Soru ve siparisleriniz icin bize geri donebilirsiniz.

"Net-Pa" Internet Marketing Center Ltd. Sti
Abdullah Guclu (Marketing Expert)
GSM: 0 (532) 310 49 16 (09:00-17.00)
WEB: http://www.netpa-tr.net
E-MAIL: info a netpa-tr.net  ICQ: 57298144

Bu ileti 5 Milyon Turk Internet kullanicisina gonderilmistir.
Tanitimlarimizdan rahatsiz oluyorsaniz: remove a netpa-tr.net